Wczytywanie...

Oferta

Grafik Wrocław - w czym się specjalizuję...
Start / Oferta

Logo firmowe jest jak twarz człowieka. Zapamiętujesz ją i kojarzysz z jego charakterem.

Logo firmowe to najistotniejszy czynnik rozpoznawczy marki. Dobra identyfikacja wizualna pozwala zwrócić uwagę na produkt wśród silnej konkurencji, bez względu na jego jakość.
Buduje również przywiązanie do marki i produktu co sprawia, że relacja klienta z marką może pozostać trwała.

Strona WWW to absolutne must have.
Jeśli niema Cię w internecie to nie istniejesz.

Strona WWW to relatywnie najtańsza forma promocji dla firmy i jej produktów czy usług. Nawet zwykła strona - wizytówka pozwala zbudować wiarygodność firmy w oczach klientów.
Pielęgnując relacje poprzez swoją stronę czy fanpage wysyłasz mocne sygnały swojej obecności na rynku. Bycie o krok przed konkurencją zawsze zostanie dostrzeżone jako innowacyjność.

Folder firmowy, etykieta czy opakowanie wszystko to powinno wyróżniać się, stanowić spójność i konsekwencję stylistyczną.

Kiedy oglądamy grafiki wielkich brandów od razu je identyfikujemy. Każdy materiał powinien posiadać wspólny mianownik, tak aby dać szanse rozpoznawalności na rynku.
Oczywiście i w tej materii są wyjątki. Etykiety i opakowania często posiadają cechy wspólne dla całej linii produktów ale niejako odcinają się od marki producenta tworząc odrębną podmarkę. Zabieg ten ma na celu wypromowanie nowego, odrębnego produktu.

Fotografia wydaje się prosta. Czy dostrzegasz różnicę pomiędzy profesjonalnym a amatorskim zdjęciem?

Jak się okazuje odbiorcy nie mają z tym najmniejszego problemu. W dobie dostepności mutlimediów zalewani jesteśmy masą dobrych zdjęć i przyzwyczajamy się do ich jakości.
Jakże inaczej wyglądają te same produkty sfotografowane przez amatorów na popularnych aukcjach internetowych. Produkt firmowy w żadnym wypadku nie powinien być prezentowany w ten sposób. Pamiętaj, że większość konsumentów kupuje oczami.

SEO i SEM jako kolejne etapy od tworzenia strony www poprzez wybór hostingu do optymalizacji i pozycjonowania.

Te etapy powinny być nierozerwalne, przeprowadzone w pełni świadomie i odpowiednio rozłożone w czasie. Kompleksowa wiedza Know-How ma tutaj szczególne znaczenie, pownieważ każdy etap ma duży wpływ na kolejne.
Jeśli posiadamy już własną stronę www, chętnie sprawdzamy na jakie hasła pokazuje się w wynikach wyszukiwania i na jakich znajduje się pozycjach. Pozycjonowanie ma na celu maksymalne przybliżenie jej do czołowych pozycji.

Dlaczego ja?

Jestem kreatywna

Do każdego zadania podchodzę absolutnie poważnie. Bez względu na budżet zawsze staram się projektować zgodnie z własnym poczuciem estetyki szanując jednocześnie oczekiwania klientów.

Jestem terminowa

Ten absolutnie zwariowany świat wymusza na nas tempo życia, któremu nie zawsze jesteśmy w stanie sprostać. Z czasem jednak nauczyłam się organizacji pracy i termin "na wczoraj" jest dla mnie do zaakceptowania.

Opanowałam magię

Jak w każdej profesji zdarzają się lepsi i gorsi fachowcy. Moja recepta na konkurencję to: plastyczne wykształcenie, doświadczenie w branży, komunikatywność i przystępne ceny.